Friday 13 February 2015

Rorompok Hotel Bandung

Ni saje aku tepek sini sbb cam best plak hotel ni as reviewed by blogger Travelog ni.
Dulu dah smpi dah ke Bandung...tp tu dulu laaaa...ms muda remaja.
Kot lps ni ada rezeki nk pegi lagi dgn Bang Z ngn Zarif..boleh lepaking sini.

Korg kot2 nk jln Bandung lagi, boleh la bc blog bawah ni..
Okess..slmt menempah tiket..MAS tgh sale ni..malangnye poket aku je tak lebat..
Kena nyimpan...kata nk beli umah baru...

http://travelog.my/review-rorompok-hotel-bandung-hotel-paling-awesome-pernah-saya-menginap/

2 comments:

  1. Sabaq mas..sabaq.. jiran ko ngan jiran aku lebih kurang sama je.. bab parking satu hal, bab letak tong sampah satu hal, bab bercucuk tanam depan rumah aku pun satu hal.. hadoiii susah nak paham sungguh orang yang otaknya letak ditelapak kaki bukan di otak ni kan..huhuhu

    ReplyDelete
  2. haha...kesabaran aku dah jatuh longkang tiap kali aku blk kja...mmg sakit otak dpt jiran xde brain ni...

    ReplyDelete