Friday 7 November 2014

Sila Gantung Signage Bang

Ini sudah kali kedua laaaa aku kena..

Selalu kalau org nk repair jamban kat public toilet or kat jamban opis..kompom2 la kena gantung signage depan pintu kan..so that kita tak masuk..betul tak?

Selain tu, sebelum ko masuk toilet tu, mestila kena pastikan takde org dulu kan..baru ko lock pintu...betul tak? Or kurang2 ko masuk sekali ngan makcik cleaner yer tak?

Ini tak..2 kali dah ok aku terkena..

Sekali..aku elok siap2 kua jamban lps membuang hajat...tudiaaa...ada brother la dlm ini jamban? tgh bizi2 godeh bag tool dia...hoih...tggu la sume pompan keluar bang...pastu baru masuk...basic kot...tah aku tercirit kuat ke..ko pasang telinga sekali ke? Pastu.."eleh minah ni ke cirit kuat tadi".. cenggitu eh?

Dua kali..arr yg ni aku elok dah cuci tangan...sekali ada brother tgh tulis ape tah kat kertas schedule cuci toilet...tanjat aku ok mase nak keringkan tgn nampak dia selenge aje diri dlm toilet pompan...adoiiii...ko boleh tak bang...jamban ni kira dah privasi tau..

Kali ketiga...arr baru tadi aku kena..punye laju turun dari tingkat atas..tangki dah penuh ni...takde nye lalu2 lift...lari ikut tangga turun terus...tolak pintu toilet...hoihhhh....nko lagi bang? Ni mamat kedua aku jumpa dlm toilet sama...pon tgh belek tool..sbb ada satu jamban tu rosak...aku lak yg masuk2 je.."eh??"... dia rilek aje..lain kali tolong la bang oii...ko pi gantung dulu signage boleh tak..takde la org masuk...dahla aku di tahap 'kronik' mase tu...terus terbantut.

Oh..kat atas aku ckp kali kedua eh kena...ok dah tiga!

No comments:

Post a Comment